REGULAMIN ROZGRYWEK
AMATORSKIEJ LIGI PIŁKI NOŻNEJ ORLIK 2015
I. Organizator:
Rozgrywki prowadzone będą przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ostrowi Mazowieckiej
zgodnie z terminarzem opracowanym po otrzymaniu zgłoszeń.
II. Uczestnictwo – zasady gry:
1. W rozgrywkach uczestniczą 6-osobowe zespoły. Bramkarz + 5 zawodników w polu (maks. liczba
zgłoszonych zawodników – 15). Wszystkie drużyny dostarczyć muszą przed pierwszym meczem listę
zawodników z datami urodzenia, oraz podaniem nazwiska kierownika drużyny, oraz e-mailem i
telefonem kontaktowym. Składy dostarczyć należy do biura MOSiR przy ul. Warchalskiego 3 pokój
nr 26, lub drogą elektroniczną na ades e-mail: bernard.pietkiewicz_mosir@onet.eu
2. W rozgrywkach uczestniczyć mogą zawodnicy w wieku: rocznik 1997 i starsi.
3. Mecze rozgrywane będą na boisku Orlik przy ul. Widnichowskiej (za szkołą nr 3)
4. Czas gry 2 razy 25 min. z 5 min. przerwą.
5. Gra bez spalonego.
6. Zespół w trakcie meczu może dokonać dowolnej liczby zmian w przerwach w grze, oraz w strefie
do tego przeznaczonej (linia boczna od linii środkowej do końcowej, własnej połowy), każdorazowo
zgłaszając ten fakt sędziemu prowadzącemu spotkanie.
7. Obowiązuje gra w obuwiu typu: halówki i turfy (drobne kołeczki na całej podeszwie).
Niedozwolona jest gra w obuwiu o podeszwie kołkowej (buty „lanki” i z wkręcanymi kołkami).
8. Za grę niezgodną z przepisami stosowane będą wykluczenia z gry od 2 do 5 min. Z karą meczu
włącznie. W przypadku otrzymania kary meczu (czerwona kartka) zawodnik zostaje odsunięty od 2
kolejnych spotkań.
9. Zespół ma obowiązek posiadania jednolitych strojów.
10. W trakcie rundy niedozwolone są zmiany klubów. W danym zespole mogą grać wyłącznie
zawodnicy zgłoszeni na piśmie przed rozpoczęciem rozgrywek. Zmiany takie mogą mieć miejsce w
przerwie wakacyjnej (między rundami), a drużyny zobowiazane są dostarczyć ponownie kompletną
listę zgłoszeniową.
11. W rozgrywkach nie mogą brać udziału zawodnicy zgłoszeni w ZPN'ach.
III. Sposób przeprowadzenia turnieju:
1. Rozgrywki przeprowadzone zostaną w formie ligi , w dwóch rundach wiosennej i jesiennej.
2. O kolejności zajętych miejsc w rozgrywkach grupowych decydować będzie liczba zdobytych
punktów: zwycięstwo – 3pkt., remis – 1 pkt., porażka – 0pkt.
3. W przypadku równej liczby zdobytych punktów przez dwa i więcej zespołów, o kolejności
zdobytych miejsc decydować będzie kolejno:
a) bezpośrednie spotkanie,
b) różnica bramek między zainteresowanymi,
c) większa liczba zdobytych bramek między zainteresowanymi,
d) różnica bramek w całych rozgrywkach,
e) większa liczba zdobytych bramek w całych rozgrywkach.
IV. Finansowanie:
Koszty organizacyjne (przygotowanie obiektu, ryczałty, dokumentacja, ufundowanie pucharów)
pokrywa Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji z wpłat uzyskanych od zespołów uczestniczących w
rozgrywkach. Wpisowe za udział wynosi 400 PLN + VAT (492 brutto) od zespołu, z możliwością
wpłaty w dwóch ratach, które należy uiścić w biurze MOSiR'u przy ul. Warchalskiego 3, kasie MOSiR
przy ul. Trebickiego 10, lub na konto BS Ostrów Maz. 87 8923 0008 0016 7976 2000 0102 .
Pierwsza rata do 09.04.2015r.
V. Nagrody:,
Dla trzech najlepszych zespołów ufundowane zostaną puchary i medale, pozostałe uczestniczące
zespoły na życzenie otrzymają pamiątkowe dyplomy. Przewidziana jest również statuetka dla
najlepszego strzelca oraz bramkarza.
Najlepszy strzelec – największa liczba zdobytych bramek.
Najlepszy bramkarz – głosy kapitanów wszystkich drużyn. W przypadku jednakowej liczby głosów
zdobytych przez dwóch i więcej bramkarzy, dodatkowy głos ma organizator.
W sprawach nie uwzględnionych w regulaminie decyzje podejmuje organizator.